FOTOGRAFI











De här två fina människorna följde med mig till salongen igår och fick agera modeller. Niklas fick jag bara klippa topparna på eftersom att han har en vision om att ha toffs när vi ska till Mexico i vinter. Jag hade god lust att "slinta" med saxen igår men det är lika bra att låta honom få sitt långa hår och sedan förhoppningsvis tröttna på det. Han säger att han ska se ut som Anders Timell... jag är tveksam. 
Systern min fick sig en ny fin färg, en klippning och sedan tre olika stylingar. Jag fullkomligt älskar min nya kamera!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Toffs? Nejnejnej! Det är ju inte alls snyggt!



Jag älskar mitt hår systeryster! Ska bara lära mig att locka också... Får se om jag övar ikväll. :)

2010-06-13 @ 18:53:15
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0