galen måndag

Dagarna bara traskar på! I måndags var Hanna hemma hos mig när jag kom från jobbet. Vi fixade oss och sedan hämtade Linda och hennes bror upp oss och vi hämtade upp lite sushi och åkte ut mot Tylösand. Där åt vi våran sushi och förfestade med våran, ähum, avancerade musikanläggning. Plötligt hör vi ett dunkade och ett gäng kommer förbi med en fet högtalare som överröstade våran något. Så vi anslöt oss till dom då vi upptäckte att det var en hel del kompisar till oss. Där fortsatte förfesten tills Emelie i panik ropar att klockan är fem i tolv och kändisingången stänger tolv. Så vi springer dit och blir lyckliga när vi upptäcker att vi hinner in. Dock visar det sig efter vårt toabesök att klockan inte alls är tolv utan ELVA! Som det kan gå.
Sedan fortsatte i varje fall den galna partykvällen och efter tre någon gång slocknar ett gäng slagna hjältar i sina sängar.


Emelie: "Det blir bättre akustik om man sätter en plastmugg på andra sidan också"


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är väldans nöjd med mitt påhitt att ha en på andra sidan med!!!=)

2010-07-29 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0