Eclipse



I söndags var jag och Niklas på bio och såg Eclipse. Jag tyckte den var riiiktigt bra! Fast den slutar inte som jag vill (tänker inte skriva för mycket för då avslöjar jag säkert något för er som inte sett filmen eller läst boken), vilket resulterar i att jag nu funderar på att läsa 4:e boken. Som om jag skulle kunna vänta för att få reda på hur det kommer gå?! Nästa film har tydligen inte ens börjat spelas in ännu. Så jag kommer nog inte kunna vänta nej. Det får nog bli till att läsa. Kan man läsa fjärde trots att man inte läst de andra? Ni hör ju hur desperat jag är...


Kommentarer
Postat av: sandra

JAAA, du kan läsa bok fyra utan att ha läst de andra, då du faktiskt sett alla filmer och fattar sammanhanget, hade du däremot INTE sett filmerna hade du inte kunnat läsa bok fyra ;)

2010-07-06 @ 17:37:59
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du inte läst de andra första böckerna? :O men om du inte ha gjort det så, hur kan du få en tanke på hur eclipse skulle ha slutat istället? :P

2010-07-10 @ 22:12:07
Postat av: Amanda

svar till anonym: Jag förstår inte riktigt din kommentar, men jag har inte läst någon utav böckerna men har sett filmerna som kommit hittils. Förra veckan såg jag ju som sagt eclipse men hade hoppats att den skulle slutat annorlunda, och eftersom att jag vet att det finns en fjärde bok som kommer som film också så vill jag läsa sista för att få reda på hur det går. Så ligger det till vettu!

2010-07-11 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0