Ta mig till varmen!

Jag vill ut och reeeesaaaaa. Jag vill till en fin paradis-strand och bara njuta i några veckor. Vi får väl se om det blir sanning eller bara drömmande. Niklas och jag kikar i alla fall runt litegrann. Just nu är vi inne på Indonesien och därmed Bali. Men jag vet inte. Man kan ju boka en flygbiljett till Thailand och resa rundor där, men jag vet inte. Det är svårt det där. Priset får ju inte springa iväg alltför mycket heller så man är ju ändå liiite begränsad.


Ser inte detta för härligt ut? Plaska runt i vattnet på Bali


Kommentarer
Postat av: Sandra (syrran te nicke)

Det är lugnt Amanda! Jag har planerat att vinna mina 250 miljoner och DÅ ska jag bjuda på resor - med andra ord så kan det dröja ett par år...! Jag vill med ut o resa... SUCK! Thailand ska ju vara super, så det borde ni nog pröva ;) Har en polare från jobbet som är där nu (o skulle vara i fem veckor) SUCK orättvist!! Hoppas allt är bra annars :)

Kram!

2010-02-18 @ 13:47:35
URL: http://ardnasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0