Dagens i-lands problem

1. Nyckelhålet som leder in till tanklocket har frusit igen på min bil.
2. Jag är hungrig.
3. Telenor är tröga så jag äger fortfarande ingen iPhone.

Som ni ser är jag på solskenshumör i dag. Därför ska jag nu i denna stund gå ut i köket och be min älskade om ursäkt för jag stormar in i lägenheten och bara är arg. Men vad blir man inte när man står där och ska tanka, och så får jag inte upp luckskrället. Jaja, nog om det.

I kväll blir det i alla fall Let's Dance och myskväll och i morgon blir det återigen utgång. Den som kallar mig pensionär nu vet jag inte vad jag gör med. Jag tycker jag är ute och ränner vatrenda helg, minst!



Bilskrälle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0