2 days left

Nu är det  2 jobbdagar kvar för lilla mig innan det är dags för en händelserik helg. Fredag kväll blir det bio i form av "Snabba cash". Jag har ju då läst boken och tyckte den var väldans bra så jag måste ju se filmen också. Sedan på lördag blir det en sväng till Göteborg med Niklas över dagen. Ska bli väldigt mysigt att ge sig ut på lite utflykt.
Och så på söndag är det ju då min födelsedag och då får vi väl se vad som händer. Blir väl lite fika hemma i alla fall och så kommer det ordentliga firandet om några helger när fröken Mårtensson kommer till Strawtown!

Just nu längtar jag till 5 mars, då jag, syster och mor ska till stockholm för en hotellweekend med god mat och shopping! Det ska bli sååå skönt och kul att komma iväg. Och jag tänker shoppa vårkläder i massor. På tal om det förresten, i går släpptes hela Odd Mollys vår/sommar kollektion och jag kan säga att jag hittade en hel del finingar som jag måste spana in. Även om plånboken inte tillåter alltför många plagg därifrån! haha. Men titta får man!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer :) Ska bli super! Puss

ps: vi ska se snabba cash på söndagkväll :)

2010-01-13 @ 23:54:09
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja, det ska bli såååå mysigt! Vill också komma iväg snart. Men däremellan blir det ju faktiskt födelsedags-/inflyttningsfest, melodifestivalen och så. Tiden kommer nog att flyyyga iväg!



Kul att ses på lördag.

Kram

2010-01-14 @ 13:17:06
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0