Rosenrasande

Efter att ha kört fast i snön i dag har jag gjort ett konstaterande. JAG VILL INTE HA MER SNÖ! Jag höll på att bli vansinnig när jag satt fast och varken kom fram eller bak. Och så står folk som fågelholkar runtomkring och glor i stället för att fråga den lilla taniga flickan om hon kanske vill ha lite hjälp att komma bort från snön. Neeeej neeej, vi svenskar är ju alltid så hjälpsamma!

Nu ska jag slänga bort dessa aggresivitetskänslor och bege mig in till stan för att äta sushi med Linda. Tudelooooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, du kanske hade kunnat fråga fågelholkarna om de hade kunnat hjälpa dig? Istället för att vara typiskt svensk och inte besvära folk. :)

2010-02-05 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0