Position?

Soffan med godis och chips, och let's dance på tv:n. I morgon blir det jobb och sedan bär det av mot Göteborg eftersom jag, syster och mamma ska på melodifestivalen i skandinavium. Jag som är en trogen schlager-tittare har varit grymt besviken på alla dåliga bidrag hittills. Får väl se hur det slutar i morgon.

Om 2 veckor är jag i stockholm! SKa bli sååååå skönt. Då blir det till att shoppa hela vårgarderoben (haha) eftersom jag hållt igen med shopping lääänge nu (förutom conversen och den vita tröjan).
Men först måste jag leta lite inspiration till färgskala och "stil" jag ska shoppa efter. Jag är nämligen expert på att köpa lite plagg hit och dit för att sedan inse att jag inte har någonting att ha till. Så ska det INTE bli denna gången!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0