Flitig

Jag är riktigt flitig i dag. Klockan 8 gick jag upp, åt frukost, målade vårat skåp (vilket tog ungefär 2 timmar), sedan hade jag i och för sig en lat-period, nu ska jag in till stan och köpa lite blockljus och dylikt! Sedan blir det till att måla skåpet ytterligare en gång!

Förresten, i går när jag kom hem efter en vända på Isaberg väntade detta på mig på bordet! Sicken snäll mor man har!


Tunnbrödsmacka med massa gottigheter, varm choklad med grädde och chokladpanacotta med blåbär och hallon till efterrätt! Man kanske skulle flytta hem igen? haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SICKEN LYX! Jag får minsann ingen chokladpannacotta och lyxmacka när jag kommer hem. Fast... Jag är ju kanske inte hemma så ofta heller... Kan bero på det. :)



Kram

2010-02-09 @ 10:42:19
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0