The Weekend

Det har blivit en lugn helg för min del. Jag jobbade till halv 5 i går och i morgon kör vi igång igen med en intensiv arbetsvecka innan jag får lite julledigt. Linda och jag lagade lite mat i gårkväll och sedan kollade vi på robinson och bakade pepparkakor.
I dag bestämde vi oss för att ses så fort vi vaknat och ha mysig julfrukost. Jag hade en drös bakfulla grabbar här hemma så jag flydde illa kvickt efter att jag hade vaknat. Det blev julskinkemacka till frukost hos Lindan och sedan kollade vi på julkalendern och därefter hyrde vi filmen "En julsaga". Dekoration av våra pepparkakor fick avsluta dagen och nu sitter jag i soffan med Niklas och ska snart sova.
Det får bli bildlöst i dag så får ni ett bildregn en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0