go nature

Så var det det där med dom där målade pinnarna som ni säkert inte fattade ett skit av.
I måndags när jag var ledig så var Linda och jag ute på en promenad på Galgberget. Dom hade röjt bort massa träd och grejer så det var fullt med grenar överallt, så jag tänkte att några grenar och lite färg skulle göra susen i min stora vas som hittills bara har innehållit två tråkiga plastblommor som stått där sedan tidernas begynnelse. Jag blockade en bunt, tog hem och gick lös med det vita målarfärgen. Resultatet? Sketasnyggt enligt mig i alla fall! Med bara lite grenar liksom!




Kommentarer
Postat av: mamma

Kanon. Tänk vad lite det behövs för att få till något snyggt !

2010-08-20 @ 06:25:59
Postat av: Syster

Skitsnyggt systeryster! Du får gärna måla lite grenar till mig också om du vill!! hmmmm Men var skulle jag ha dem?

2010-08-20 @ 09:53:30
URL: http://frokenhobbykock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0