Smart Shoes

I går kollade jag in på hemsidan www.redfootshoes.se där jag hittade toksmidiga skor! Har ni sett dom? Det är alltså ballerinaskor som är tillverkade som så att man kan vika ihop dom och lägga dom i en liten medföljande påse och så tar dom inte mer plats än en liten plånbok i väskan. Fatta vad smart att ha med på partykvällarna! Som i går fick jag ha med mig en stor väska ut för jag var tvungen att ha med mig ballerinaskor som jag kunde byta till när det var dags att knalla hem. Otympligt som tusan. Jag tror nog bannemej att jag ska införskaffa mig ett par! Nu lagom till att Sex and the city 2 snart har premiär har dom även gjort en speciell Sex and the city kollektion där varje karaktär har en egen sko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0