Beroendekurvan

Jag har kommit på att jag kommer in i ett sushi-beroende med jämna mellanrum. Just nu är jag inne i ett sådant och smaklökarna skriker efter takenaka-sushi. När jag kommer ur den perioden är jag inte alls sugen på det längre. Mysko det där.
Så till helgen blir det sushi. Så är det bara!

På tal om sushi så hittade jag en bild på hur det såg ut när jag började äta det. Det enda jag gillade var rullarna med crabfish och mosat ägg. Så jag bad alltid om att enbart få 8 rullar av den sorten. Men han kollade alltid på mig som att jag vore lite småknepign och det hela slutade alltid med att jag kom därifrån med 5 äggrullar och 3 laxrullar efter att han övertalat mig om att det blir lite enformigt med bara samma.
Tack och lov äter jag allt nu för tiden!


Vadå enformigt?


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gott det ser ut !!!

2010-04-21 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0