Som ett brev på posten

I dag fick jag CD-skivan med bilder från kursen på Mallorca. Jag är ju så himla fager på alla bilder vettni så jag känner mig såååå smickrad.
Nej men ja, det var lite kul att se alla bilder i alla fall. Jag tänkte jag ska visa några bilder. Bland annat på min modell jag gjorde och inte bara massa partybilder.


Här arbetas det för fullt i varmen



Min modell jag gjorde. Han hade axellångt hår innan och jag har använt en ny teknik för att få en snygg lång frisyr. Jag har även färgat honom i form av en grå effekt i luggen som bara "skimrar" lite och sedan lagt en askig ton över allt det andra.



Jobb Jobb jobb. En av instruktörerna, Klasse, och en av kursdeltagarna.


Välkomstmiddag på tapas-restaurang


Igen


Ida och jag on the dancefloor


Ååå vad jag längtar tillbaka!






Om en vecka har jag varit
här på hemligt uppdrag! --->


åå vad ni är nyfikna, eller hur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0