Soffan är min vän

Det var en lyckad kväll i går! Riktigt roligt hade vi! Och väldans skönt att man ställde tillbaka klockan så man skulle därför kunna säga att jag var hemma redan vid 1! Helt otroligt. Jag som alltid brukar ramla hemåt vid 3 tiden.
Det blev som vanligt lite springa runt rundor. Morfars, gastons och bond. Vet inte riktigt vart man ska hålla till i Halmstad längre.













I dag har i alla fall Niklas mor och far varit här och levererat ett skåp som vi ska måla om och ha i vårat kök. Kommer nog bli toppen. Niklas snälla mamma hade även köpt en namnsdags-present till mig. Det var inte i går man fick namnsdagspresent! Hon vet att jag är tokig i Cult-design och förra året köpte jag ju "Tomte-ragge", ni vet den tjocka tomten som man fyller med godis. I år har det dock kommit en ny variant som är mycket finare. Och gissa vad som låg i mitt paket? Jo, den nya tomten "tomte-reidar". Den kommer göra sig perfekt här i december!


this is Reidar


Kommentarer
Postat av: sandra

Kanske heter han Reidar Dahlen? Jag har massa rederietavsnitt och tre kronor avsnitt här hemma nu ;)

2009-10-25 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0