Krig på frögatan

Just nu råder det fullt krig i vårt hem. Niklas och jag ska försöka planera våran nya möblering och våra inköp som ska göras, och tro mig, på inredningsfronten är vi så olika så vi snart får dela lägenheten i två delar och leva i varsin del. Jisses amalia.
Just nu fjäskar han för att få ha upp sin fula rolling stones tavla. Helst i vardagsrummet. Jag kan förhandla mig till att ha den i ett annat rum.
Ja ni hör ju, såhär håller vi på här hemma haha. Jag tycker inte att han ska vara intresserad av inredning utan bara sitta och titta på fotboll och säga "mm" så fort jag kommer med ett förslag.

Vi får väl se om det här kommer sluta upp i slagsmål. skämt och sido.


Vem vill ha fyra skrynkliga gubbar i vardagsrummet som flinar åt en?


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahha! DU har rätt Amanda! Den där fula gubbarna hade jag aldrig velat sätta upp på väggen! :)

2009-10-11 @ 13:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0