Jag är en fegis

Ibland brister mitt lilla självförtroende helt totalt och jag tror att alla världens olyckliga saker kommer drabba mig. Som härom dagen när jag fick besked om att jag skulle besiktiga bilen och att jag var försen med det och bla bla bla. Då blev jag helt knäckt och trodde att jag skulle gå i personlig konkurs, få leva på gatan och vara pank. Ja, ni hör ju. Dagen efter när jag vaknade insåg jag att så inte alls var fallet utan att en besiktning faktist bara kostar 300 kronor. Inte 3 mille alltså.
Och i dag fick jag ett bakslag till. Och även denna gången kändes det som om världen rasade över mig. Varför får jag dessa perioder i livet där jag går på en skör lina som brister för minsta lilla motgång? Herrejesus, allt löser ju sig på något vänster!

Ett känsloinlägg, ja det har ni inte fått mycket av och mer än såhär blir det inte heller!


Roliga planer för december! Sånt gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad ska du göra i december?



När du får en motgång kära syster... Tänk på att det alltid finns någon i världen som har det värre. Det är mitt motto just nu!



kram

2009-10-15 @ 23:41:55
URL: http://rebeccalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0