suck pust stånk

Nu börjar det likna ett hem här igen. Jisses amalia och hennes vänner alltså! Jag ville bara lägga mig på golvet där ett tag och inte plocka i ordning här hemma. Det var grejer öööööööverallt, ja ni vet sådär när man inte har någon aning om vart man ska börja. Men som sagt, nu börjar det likna något. Soffan är på plats (efter en krossar lampa i trapphuset) och i kväll kommer Tobias, Linda och Elin hit en svänga för att pimpla lite vin, käka godis och tittar på robinson (antar jag). Nehe, nu ska jag fortsätta att röja upp det sista här. PUH




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag måste få komma och hälsa på min soffa sen... :)

2009-11-29 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0