Saturday

I dag har ingen mindre än Hanna varit i Halmstaden och hälsat på oss! Väldans rilogt måste jag säga. Och nu är det inte långt kvar tills jag ska invadera henne i stockholm över en långhelg! Det längtas efter!
Elin och jag disskuterade även gårdagens galna kväll! Väldans roligt måste jag säga.

Såååå, vad hittar jag då på en lördagkväll som denna? Positionen är soffan och jag ligger och kollar in lite mobiltelefoner eftersom det snart är dags för byte. Ja, min telefon kraschade ju för några månader sedan så jag har ärvt Niklas gamla skrot-telefon. Jag är dock lite kluven i det där med ny telefon. På ett sätt lockar det ju att köpa en iPhone, men å andra sidan har sony ericsson kommit med 2 heta telefoner. Aino eller Satio.
Och sedan ska jag ju även tillägga att jag inte är den som är den när det kommer till mobiler. Jag ska kunna ringa och sms:a från den. Sedan spelar det inte så stor roll. Den ska hålla också och inte vara som den skittelefonen jag köpte sist. Det har varit den billigaste telefonen jag haft och så var ju kvalitén därefter också.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag väljer oxå mellan iPhone och aino.. :)

2009-11-08 @ 08:11:42
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0