och så var det ju det där med nyårskläder...

oookej, nu tycker ni nog att jag är totalt ute och cyklar. Men jag är alltid alltid alltid sent ute med nyårskläder och jag blir alltid alltid alltid lika sur när jag springer runt dagen innan eller till och med på nyårsafton och inte hittar vad jag vill hitta. Och så står jag där och gör ett impulsköp som jag aldrig mer använder. Så i år börjar jag i TID. Ja, i väldigt god tid till och med! Så nu sitter jag och kikar runt på diverse hemsidor för att hitta något trevligt!

HAr ni förresten spanat in Jimmy Choo for H&M? Det är till och med så jag hade velat slå till på något för det var väldans snygga grejer. Men det lär ju bli hysteri så det räcker och blir över för det där!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch! Prata inte nyår! Jag har ju panik bara över vad jag ska göra för guds skull!



Kram

2009-11-03 @ 11:42:42
Postat av: Tomten

Otroligt dålig uppdatering! Inga klappar för dig i år.

2009-11-04 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0