Jag ska måla hela världen lilla mamma

Just nu sitter jag och målar en liten tattoo. Eller liten och liten kanske jag inte ska säga. Den är ganska stor. Eller väldigt stor. Och nej, den är absolut INTE till mig. Den smärtan har jag fått nog av. Elins jobbarkompis önskade ett motiv till en tatuering och jag var inte sen att ta mig an utmaningen. Jag fick ganska fria händer och eftersom att jag är en sucker för magnoliablommor kan jag avslöja att den innehåller det.
Jag lovar att det kommer att komma en bild så fort den är klar!


Update 22.33: Den blir såååå vacker! (om jag får säga det själv) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhhhh! ÄLSKAR magnoliablommor! :) Det ska jag ha i min trädgård om jag någon gång köper hus eller sommarhus.



Luktar din aromalampa gott? ;)

Kram

2009-11-19 @ 12:42:40
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0