Jaaajajajaja

Min syster blev visst lite putt för att jag hängde ut henne som Julhatare (haha) men jag kan meddela att hon inte heter Grinchen i andranamn och att det inte var riktigt så hon menade.

I dag trodde jag att jag hade blivit övergiven av alla mina vänner men det hade jag inte utan det för bara lite trubbel på tråden. Så nu lutar det åt att jag ska trilla in mot stan om en stund här efter att jag fått lite mat i kistan. Elin har givit löfte om att vara ute till minst klockan 6 i mon morgon. Vi får väl se hur det blir med det!



Ni missar väl inte min andra trevliga blogg med mina smycken?

http://madebymeal.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fast... Jag kanske är lite lik Grinchen ändå? :)

2009-11-07 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0