INGEN JULGRAN? Vad är detta för påhitt?

Mina föräldrar har varit och hälsat på i dag. Och lämnat min bil som nu svidat om till vinterdäck. Och vet ni vad dom säger? (ja becca du vet) Dom säger att min syster inte tycker vi ska ha någon julgran i år. Vaaaad är detta för påhitt systern min? ;) KLART vi ska ha julgran. Ingen julgran, ingen jul.

Jag pratade förresten med Malin i går. Ja, ni vet hon med den stora tatueringen på samma ställe som min. OCH, hon kämpade också för sitt liv när hon gjorde den. Så det är alltså inte jag som är klenast i världen.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men Amanda! Du framställer ju mig som värsta Grinchen!! Jag har inget behov av att ha gran för att det faktiskt kan vara julmysigt ändå! Sen måste jag ta och förtydliga att jag inte var ensam om att resonera kring att inte ha någon gran i år.

OCH om det inte vore för mig så skulle du få sitta på julafton och äta fläskfilégryta i stället för julmat. Så jag kämpar för julen, men känner att gran inte är ett måste för min julstämning. Så det så!



Japp...

Kram

2009-11-05 @ 22:06:04
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: mamma

Det blir gran !! OCH julmat, så julen är räddad flickor små :-)

Kram

2009-11-06 @ 06:57:46
Postat av: mamma

sprutinfo ! Ja, jag tog den omtalade sprutan i går. Ännu är jag upprätt, men känner en smärta i armen. Får väl se vad som händer under dagen !!

2009-11-06 @ 06:59:10
Postat av: Rebecca

Tack mamma! :) Men du måste erkänna att både du och pappa också deltog i diskussionen om att inte ha gran!

2009-11-06 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0