Goooder morgon

I dag vet jag inte riktigt hur min dag ser ut. Jag har inte bestämt mig riktigt. Skulle tagit svinis-sprutan men på grund av vaccinationsbrist så blidde det inte så.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska slänga på mig lite kläder och knalla in mot stan och kika runt lite. Jag vill hitta något trevligt att ha på mig på julbordet om 2 veckor och julafton och hela kalaset. Det lär ju bli lättare sagt än gjort.
Sedan kanske jag ska en sväng till allas vårat Gekås i Ullared (haha) en sväng i eftermiddag. Vi får väl se. 

Nu är det inte långt kvar tills jag ska upp till Hanna och hälsa på i Stockholm! Jag längtar massor!


Hittade denna fina bilden på Hanna, Emelié och jag från studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0