Beautiful thursday

I dag är jag ledig. Detta innebär som vanligt en fullspäckad dag om man heter Amanda Sofie. Tänkte jag ska kränga lite lunch nu. Sedan blir det operation iordningplockning hät i lyan och efter det måste jag bege mig till någon butik som säljer fina julstjärnor på fot då jag var korkad nog och köpte en svart julstjärna förra året. Resultatet av det kan ni ju sägert räkna ut själva. Den ger inget ljus över huvud taget.
Jag ska även hinna med att köpa lite trevliga julblommor i form av amaryllis och hyacint, Plantera och dona lite, skruva isär möbler som ska slängas på tippen innan lördag när vi får våran nya fina SOFFA och dylikt, jag ska hinna slänga möblerna, ta en runda på stan med sandra och inhandla diverse julklappar till dom som varit snälla, och så i kväll ska jag på relaxkväll på Eva salongen om jag inte får en släng av influensa. Men det får jag inte, så det så.

Ja ni hör ju. Fullsmockad dag. Jag ska hinna andas också hade jag tänkt. Sedan tänkte jag visa er min fina adventsljusstake och dörrkrans som jag gjorde på "floristkursen" i måndags!


förra årets adventsljusstake.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag behöver oxå en julstjärna på fot! Kan inte hänga upp stjärnor för vi har inga passande eluttag! Adventsljusstake köpte jag på lagerhaus igår, men behöver lite mossa att lägga i:)

2009-11-26 @ 12:32:34
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh! Ska du få en ny soffa? Hur ser den ut? :)

2009-11-26 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0