Amanda tv-stjärna hade varit just snyggt

oooookej. I går var ju jag i Ullared då va. Inte så farligt så. Lite folk och hela baletten. MEN... Linda och jag kommer in, går runt och kikar lite. Tar varsin julkalender och så ska vi gå bort mot duschtvål och dylikt. Plötligt ser jag någon jag känner igen framför mig. Så inser jag att det är han den blonda make-up artisten från Ullaredsserien (ni som sett den lär defenitivt veta vem jag menar). Så börjar jag skratta och tittar mot Linda som sett samma sak som jag. Sedan kollar jag upp igen och stannar med uppspärrade ögon när jag inser att bakom honom står ett helt jäkla KAMERATEAM och FILMAR honom. Så jag vänder och springer därifrån och det tar ytterligare några sekunder innan Linda inser samma sak. Så vi kutar ner i källaren och stannar där tills vi vågar gå upp igen.

Hade ju varit ganska typiskt mig att lyckas fastna på tv när man besöker Ullared 1 gång om året. Kanske skulle vinkat i kameran och gjort bort mig lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0