Tjejkväll på Mårtensson - The Perfect Party

I gårkväll var jag på tjej kväll på mårtensson. Det var mycket mycket lyckat måste jag säga! Vi kom dit klockan 9 när det började och fick fylla i lappar med namn på till alla dragningar som skulle vara under hela kvällen. Sedan när vi kom in i lokalen var det helt galet. Hela taket var fyllt med rosa heliumballonger med snören som hängde ner. Det var hur mycket gratis dricka som helst och även en liten snacksbuffé. Runt om hela själva "dansgolvet" stod make-up store och sminkade alla som ville, gula villan fixade naglar och annen etage stod och fixade hår. Så det var bara till att mingla runt och sedan började utlottningarna från massa butiker och dylikt i Halmstad. Grymt prisregn alltså! Altsammans var värt över 50 000kronor! Ooooooch jag var för en gångs skull en av dom lyckliga vinnarna! Jag som aldrig aldrig ALDRIG vinner något! Inte ens 25 kronor på triss vinner jag. Och jag kammade hem en påse med trevliga grejer från Nicco som var värt 2000 spänn. Herrejisses vad lycklig jag var!
Det var spanbloggen.se som höll i hela kalaset och jag måste säga att det var grymt av henne och så många butiker i halmstad som bidrog med kanonvinter, att dra ihop hela den här kvällen. Göras om igen kanske?

Efter själva tjejkvällen var slut var det nattklubb men jag som så många andra som jobbar inom service-yrket var tvugna att knalla hemåt för att orka upp och jobba denna vackra lördag!


Hade givetvis inte med kamera i går men här kommer en vacker mobilbild. Linda och Ida på scen och demostrerar ghd-järnen. Köp köp köp för det är Grymt!


Tadaaa, min vinstpåse


och priserna: Megastort badlakan från Tommy Hilfiger, solglasögon från In Wear och, favoriten, en skön sommarklänning från Odd Molly!

I kväll blir det bio med Niklasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0