Tiden är kommen

Nu var det dags för mig att skriva att jag är hemma, jag mår bra och jag har inte fått någon svininfluensa med mig från New York. Skämt och sido.
Resan var toppen! Jag kommer definitivt åka dit igen! Som ni kunnat följa här så shoppade jag en del! Skoj att kunna sätta sprätt på mina insparade pengar. Vi besökte allt det där som ska besökas och vädret var toppen måste jag säga! Perfekt månad att resa till New York i.
Nu rullar livet på som vanligt igen. Första arbetsdagen i går fick ju en väldigt rolig början. Snacka om att ha haft lite för lång semester. Det första jag gjorde när jag kom till salongen var att starta inbrottslarmet. Gissa om det lät? Jä*lar i havet alltså! Om inte jag blev hörselskadad så vore det konstigt. Och Hjärtat bultade i 190 mitt i all panik. Jisses alltså.


Manhattan, here we come


Flatiron building


Jag och en något mindre variant at frihetsgudinnan


Vi träffade ju självklart fridan när vi var där! Bilden: Frida och Sandra på Pret som jag gillar starkt efter London! Mums!


Jag vid mini-triumfbågen


Ground Zero


Time Square


Strawberry Fields - Imagine



Frihetsgudinnan


Jag på brooklyn bridge med manhattan bakom mig. Snyggt haha.

Så det var allt jag hade och bjuda på här i dag! Tudelooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0