Mitt långa hår

Jag är i chocktillstånd. CHOCKTILLSTÅND! Förstår ni? Jag bestämde mig plötligt för att starta min gamla hederliga skoldator för att kika på lite bilder. Och gissa vad jag fick syn på? Jo, bilder på mig från i höstas. Med mitt makalöst långa hår!!! Jag insåg nog inte då hur sjukt långt det var (för att vara jag då, har aldrig haft så långt hår innan). Det är ju inte jag på bilderna för sjutton!? Jag känner verkligen inte igen mig själv på vissa bilder. Sjukt, helt sjukt. Inte för att det är fult med långt hår. Jag vill att mitt ska bli längre nu med. Men detta var ju ingen frisyyyyr! Allt bara långt långt långt och inte jag.

 
Förstår ni mitt chocktillstånd eller? Denna bilden togs samma dag jag klippte av det.

I kväll blir det utgång för hela slanten! Skoj värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0