Måndag igen!

Jag är här och jag lever haha. Lördagen var väldigt kul måste jag säga. Förfest hos Hanna och sedan cafeet-bulls-morfars. Hanna och jag avslutade med McDonalds i hennes lägenhet. Mums. I går var däremot inte en lika kul dag. Jag mådde sämre än vad jag förtjänade tyckte jag. Låg i soffan som en annan valross hela dagen och gick inte upp förens 16.00 då jag gick in i duschen och satte mig sedan i bilen (som Niklas körde, inte jag) och åkte ut till mamma och pappa i vilshärad och fick god mat. Sedan tvättade jag min bil för första gången. 
Oooooch så i dag då så har jag jobbat och kvällen har jag avnjutit på våran nyinredda (nästan färdiga) balkong, med tidning filt och citronkex. Det är livet det!

Slänger in några bilder från lördagens bravader:



Hanna, Anna, Evelina


Elin var också där!

Jag och hanna


Sedan blev det dans dans dans


Hanna och Anna på morfars

Tudeloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0