Våffeldagen

Klant-apa som jag är så ringde jag Hanna innan...som är nyopererad...och kom hem i dag. Ja, jag gjorde det utan att tänka mig för. Sorry Hanna om jag störde haha.

I dag är det i alla fall våffeldagen och jag har givetvis klämt lite våfflor. Jag menar, varför träna och sedan inte äta våfflor. Det vore ju synd om träningen gav någon nytta.

Glömde förresten berätta en stooor nyhet. När jag skulle köpa godis på hemmkväll i söndags så läste jag för skojs skull innehållsförteckningen på "sura band". Jag brukar göra det ibland i hopp om att dom ska ha tagit bort vetemjölet från remmar, band och liknande godis som jag vet att jag inte tål. Och ni skulle sett, jag blev lycklig som ett bran när jag till min stora förtjusing upptäckte att dom bytt ut vetemjölet! Och ni ska veta att detta händer typ en gång vart 10:e år att någonting jag tidigare inte kunnat äta plötsligt inte innehållet vete längre! Nu längtar jag till lördag igen, då ska jag och tömma hemmakväll butiken på sura band!


Muuuuums!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så gott!! Och så kul för dig!! Sura band är ju så gott. dreglar



Köpte inte den där lila klänningen förresten... Så jag ska leta efter resan och återkommer när jag hittat en. Hur lång tid behöver du på dig?



Kram

2009-03-26 @ 12:50:41
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0