Hönsgården

Ha en diskussion med 2 tvillingar om du kan. Jädrans i havet vilket kackel det blev här när jag sa att jag inte vill bli för "gammal" innan jag får barn. 25-26 och kanske 27 tycker jag är lite lagom sådär. Sedan beror det ju givetvis på allt runtomkring också, med jobb och allt. Men herre min skapare vilket liv det blev här då. När dom bägge är tillsammans kan dom låta som tio personer i stället för två. Tobias säger att han skulle skratta ihjäl sig om Niklas skulle bli pappa när han är 26. Men vadå? Är jag så fel ute? Niklas och jag skulle ha varit tillsammans i 9 år då. Nae jag vet inte. Vi får väl se vad framtiden har att bjuda på.




Nu ska jag titta på "Den rätte för Rosing" och få mig ett gott skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0