Hallå hallå i stugan

I dag har jag haft en riktig slappedag. Började lite senare och slutade redan vid 2. Niklas och jag sprang en superdupersnabb runda på stan som vi avrundade med att köpa varsin glass och sätta oss vid Nissan i solen och mysa. Detta vädret, ja detta vädret gör mig LYCKLIG.

Och...håll i er nu... Jag gjorde mitt första besök på systembolaget i dag! Haha, ja ni läste alldeles rätt. Jag fyllde år i mitten av januari och har inte pallrat mig dit förens nu. Har liksom inte behövt. (Och ni som ännu inte fyllt 20, tro mig, det var inget speciellt över huvud taget) Men i helgen är jag på grymt partyhumör så det är lika bra att vara förberedd.




Kommentarer
Postat av: Friiida ;)

Herregud, första gången sen du fyllde! Tjenna!

En annan kommer springa till systemet när jag kommer hem! Först levt med 21-årsgräns heeeela året och sen fylla 20 och ändå inte komma in!

2009-03-20 @ 02:12:39
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0