Godmorgon i stugan.

I dag har jag en fullsmockad dag som vanligt när jag är ledig. Nu sitter jag här med nörd-tvillingarna med för mycket fritid och dom snackar om sina utomjordingar och skit (du vet vad jag menar jennyfer). Dessutom tittar dom på sagan om ringen. Kan det bli värre?

Snart jag jag sätta mig på cyllen och cylla in till form och dra en svänga på löparbandet. Det blir spännande att se om mina ben bara fick ett tillfälligt spratt förra veckan eller om det håller i sig.
Sedan lutar det åt försterputsing om vädret tillåter och så är det melodifestivalen 14.25 och så måste jag in till stan en snabbis. Ohmy hur ska jag hinna med allt.


46 dagar till New York. Det närmar sig med stormsteg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0