Gesällbrevsutdelning

Ja när jag åkte till utdelningen hade jag ju inga aningar om hur det hela skulle gå till direkt. Inte Ida heller. Och där kommer vi, till ett herrgårdsliknande ställe. Det är MYCKET folk.  Vi var nog 25 gesäller/mästare och då hade dessa med sig minst 2 anhöriga var. Ja ni kan ju tänka er. Massa folk. Och där sitter vi. Helst plötsligt visar det sig att vi ska hålla "tal"! Berätta om oss själva. Inför alla dessa människor. VARFÖR i hela friden har ingen sagt det till mig? Jag var ju inte förberedd för fem öre. Men det var bara upp och ställa sig och se glad ut.

Efter det bjöds det på smaskig middag!


Ja här står då jag och pratar om mig själv



Niklas och jag vid bordet


Lille jag med diplom, blommor och en Halmstad 700år bok. (jag blev lite ledsen att jag inte fick en käpp som Malin fick haha)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Grattis grattis!:)

2009-03-12 @ 23:21:17
Postat av: Friiida ;)

Congrats! Jag gillar det =) Braaaa med unexpected things!

2009-03-13 @ 02:01:57
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

GRATTIS systeryster! Känns väl skönt att få det färdigt? :)



Fick du mitt sms om smycken?



Kramkram

2009-03-13 @ 13:05:37
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0