fika-söndag

I dag vaknade jag klockan 11 och kände stressen komma krypande med en gång. Hade lite mycket jag tänkte att jag skulle hinna med under dagen. Men jag lyckades hinna med det mesta i alla fall.
Kom i alla fall nyss hem från Sandra. Hon hade bakat mumsig blåbärspaj och jag hade med mig över-bakad kladdkaka. Väldigt trevligt måste jag säga.

Förresten ska jag samla på mig lite vuxenpoäng till. Jag ska nämligen köpa bil framöver. Ja, jag vet, ni ska inte tro det fören ni ser det. Men det är ganska seriöst faktist. Har kollat in lite bilar och är inne på att köpa en Polo, Renault, Peugeot eller kanske en liten Opel. En liten fjantbil ska det vara i alla fall. Och ingen vandrande skrothög. Ja vi får väl se vad som händer framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0