En söndag som gått på tok för snabbt!

I går var Sandra här och joinade mig med grabbarna i robinson-tittandet. Mycket trevligt. Hon hade även med sin dator så att jag skulle få ta MASSA musik av henne. Så nu har jag proppat min iPod med hur mycket bra musik som helst. kommer ju aldrig att tröttna!
I dag har Sandra och resten av New York ligan minus Johnsson varit här och vi har planerat våran resa. 26 dagar kvar! Ohmy! Jag längtar. Tobias vill dock bara gå på massa tråkiga konstmuseum som jag defenitivt inte kommer ägna en sekund av den dyrbara tiden vi har där med att gå på. Dock gillade ju ingen min idé med Bronx zoo och botanical garden. Så jag fick ge mig på de punkterna.

Nu ska jag och Niklas se på Sex and the city filmen som jag införskaffade innan när vi var på maxi och handlade! Tudeloo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0