Den där balkongen

Niklas och jag fixade aldrig i ordning där förra året. Det blev aldrig av. Men i år då jäklar. Vi har sagt att den ska fixas i ordning när vi kommit hem från New York. Dock hade jag velat ha ett helt trädgårdsland häruppe. Men det går ju dessvärre inte så jag får väl odla lite kryddor och doningar i stället.


Snacka om haleluhja(?)-moment när jag kom in på IKEAs hemsida i dag och hittade massa snygga balkongprylar. Den runda sittkudden och den randiga kudden ska givetvis vara i den gröna färgen. Och så ska vi lägga trätrall till golv i stället för det vi har nu! Ååååå ge mig vår och värme!


Kommentarer
Postat av: sandy

jag o virrebirre satte fram balkongmöblerna idag :) IKEA trippar får det minsann bli sen när du köpt eine auto! Puss

2009-03-23 @ 22:25:46
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0