Tjohejsanhallåsan

I går vankades det 20års partaj! Vi skulle fira tre 20åringar mitt ute i skogen och knotten var många. Det blev massa roliga återträffar och vi dansade och drack i den billiga baren hela kvällen.
Det första som hände när jag kom dit var att Jonathan tryckte ett finger i magen på mig och sa "Du är inte gravid va?!". Ja vad säger man, tack för den liksom haha. Jag HOPPAS det berodde på mitt stora linne och att jag inte hade något glas i handen. Annars bör jag tolka det som att det börjar gå utför. Gymet i morgon kanske?
Framåt kvällen serverades det korv och alla invaderade köket för att äta nattamat innan det någon timma senare var dags att bege sig hemåt.

I dag har jag legat i solen heeeeela dagen och bara gottat mig. Eller rättare sagt blev jag ganska rastlös och traskade mest runt i Niklas trädgård och "solade" medans Niklas låg utlagen på en handduk.
Nu är det jag som ska lägga mig för i morgon är det dags för jobb igen sedan var det någon som sa något om någon måndagsklubb? Vad vet jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0