min måndag

Denna måndagen har gått grymt fort. Jag vaknade, städa lite, åkte till Hanna, lunchade med henne, åt glass, spenderade eftermiddagen på hennes balkong, åkte hem, städade lite till, åkte till citygross för att kolla läget, kom hem, åt mat. Och ja, nu sitter jag här. Mätt som få och tittar på Lotta på Liseberg. Ja, LOTTA PÅ LISEBERG. Ett tecken på att jag måste ta tag i mitt liv.
Jag tänker nu ge er ett mattips á la min systers blogg.
Jag hade lite dålig fantasi med vad jag skulle äta i kväll och så hittade jag ett recept på en röra som jag tänkte att jag slulle ha till en bakad potatis.

Fetaoströra:
2 dl grekisk matlagningsyoghurt
200g fetaost (RIKTIG fetaost för bövelen!)
20 oliver

Mosa fetaosten, finhacka oliverna, i med yoghurten smack smack färdigt. Så svårt var det.


Ohmy, I miss this place

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmmmm det där lät gott

2009-06-23 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0