holabadola

I kväll skulle jag äta jordgubbar med grädda och socker när jag till min stora fasa upptäckte att jag inte hade något socker! Så vad gjorde jag? Jo, jag smulade sönder maränger för att få den söta smaken på gubbarna. Inte lika gott som socker men det funkade.

Jag läste förresten på spanbloggen precis att Gina Tricot ska få ny, större lokal! PÅ TIDEN eller vadå? Dom ska flytta in i DUKAs gamla lokal och jag hoppas att dom missbrukar uppbyggnad av provrum denna gången!
Detta ser jag fram emot!



Kommentarer
Postat av: sandra

fyfan vad bra!! Vi som klagade på det senast i måndags!! YAY! större lokaler till gina ftw!!

2009-06-09 @ 21:19:38
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0