Hallå i stugorna!

Här sitter jag, proppmätt eftersom Niklas kom med idén att vi skulle åka till Hemmakväll och köpa godis. Och jag som inte ens äter godis mitt i veckan. Men någon gång får man lyxa till det. Mätt är jag som sagt. Och trött är jag också. Men vad gör väl det? Klockan är ju halv 10 och snart läggdags för fröken Amanda Sofie. I morgon är sista dagen på arbetsveckan och jag är sugen på utgång, midsommar, sommar, fiesta, måndagsklubben, jordgubbar, stockholm/britney, en runda till Göteborg och hälsa på syster, ja ALLT som sommaren har att erbjuda!
Bara lite allmän information sådär.

Har jag sagt att jag är grön-grå i håret?

(ja sandra, kolla spanbloggen tomorrow)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar faktiskt som om elin också ska på brittan.. :)

2009-06-16 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0