Aloha!

Jag är nyss hemkommen från en promenix med Linda. Trevligt trevligt. Vi har planerat lite roliga lekar till midsommarafton!
I går var jag på biopremiär! Linda ringde i söndagskväll och frågade om jag ville hänga på och det tackar man väl inte nej till va? Filmen var tyyyypisk amerikansk vilket är lika med: Jag gillar!
Väldigt kul film som jag defenitivt kommer se igen. The proposal tror jag bestämt att den hette.
Vi fick mingla runt med lite tilltugg som bulls hade ordnat och drack rosévin med redbull. Mycket god blandning må jag säga. Sedan fick vi goodiebags och det var lite utlottningar. Nej, jag vann inget. Jag vann för hela mitt liv när jag var på tjejkvällen. Det är sån tur som bara händer en Amanda Sofie Linné cirka en gång i livet.

Nej, inget mer vettigt att säga. Om ens detta var vettigt!


Haha hittade den här bilden i datorn. När vi var hos hanna och skulle åka vattenskidom och det var sviiiiiiinkallt ute rent ut sagt!

Kommentarer
Postat av: S

oj, vilken tur att jag inte fick tag på två biljetter, då hade jag stått där som ett fån..haha

2009-06-17 @ 11:04:51
Postat av: Anonym

men sandra då, jag hade ju givetvis gått med dig om vi fått biljetter haha ;)

2009-06-17 @ 19:41:37
Postat av: HM

Denna bilden är mer än hemsk... på mej

2009-06-17 @ 20:40:14
Postat av: sandy

midsommardagen är luddig än så länge :) Utgång är planerat, är bjuden till Emelie, men Lisa och Erik och Lisas kompis Maria ska bo hos oss, och känns konstigt att åka till fröaskull när man har gäster. ifall det är okej för emelie så tar jag nog med Lisa och Maria till henne, är det inte okej så blir det med största sannolikhet fest hemma innan en rejäl utgång!! måndagsklubben på måndag? puss

2009-06-17 @ 21:25:33
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0