Vi hade i alla fall tur med vädret

Gårkvällen blev kanon med ost, kex, dricka och ett härligt sällskap ute i Tylösand. Efter det blev det stan och morfars uteservering där vi fick låna VIP kort till mårtenssons där jag var inne och vände i stort sätt. Tok-lite folk var det. Sedan knallade jag hemåt med en mcdonaldspåse i handen. Det värsta är att jag ALDRIG lär mig att det i själva verket inte är hamburgaren jag vill åt, utan pommesen. Och där står jag med en hel meny som jag absolut inte orkar äta upp.

I dag är det ett jäkla väder dom har ställt till med i den södra delen av vårat bananland. Herrejisses, det har varit konstant skyfall sedan jag vaknade. Alltså blir det till att mysa ner sig i soffan hela dagen och glo på film. Sedan ska jag i och för sig ta partybilen en sväng till JULA (ja ni läste rätt) också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0