Trött som få och allergisk mot katter

Just nu stter jag och skriver av mina sista krafter för i dag. I går var det måndagsklubben som gällde och det var himla skoj till en början men kvällen slutade inte riktigt som jag önskat. Jag landade inte hemma fören alldeles för sent och jag var arg som ett bi.
Oooch så i dag på morgonen var det bara att glatt kliva upp och bege sig till vårdcentralen. Det enda jag blev klok på där var att jag är allergisk mot katter. Bra att veta liksom.
Nu har jag och Niklasen kommit hem från Båstad där vi satt på stranden och kollade på rix fm festival. När jag hade sett Måns var jag nöjd och vi begav oss hemåt eftersom stället kryllade av "fulla" 15 åringar!

Nu är det sängen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0