När tiden springer iväg

Det slog mig plötligt att jag åker till Stockholm nästa helg. Jisses vart har tiden tagit vägen. Sedan jobbar jag veckan efter där sedan är det semeeeesteeeer! Då hoppas jag på sol och värme hela veckan.
Sara räknade efter att det är 10 veckor tills vi åker till Mallorca! Jag hänger inte med alltså. Snart sitter man och tittar i H&M:s höstkatalog och drömmer sig bort till mysiga hemmakvällar med regnet som smattrar mot rutan och massa tända ljus. VAD SÄGER JAG!? Först ska jag ju hinna med att ha en toppensommar!


Spana in mitt hår!!! Långt som tusan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vad säger du!? HÖST? VINTER? Nej.... SOMMAR ska det vara. :)



Kram

2009-07-02 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0