Presenter

Ja, så vad fick jag då för något trevligt i födelsedagspresent?


En blomma från johnsson, två cult ljusdelar som man kan sätta i ljusstaken och ett presentkort av Ida emelie issa och sandra, ett armband av tobias och jennyfer, Jelly bean kakfat av Ida och sara på jobbet, berlock till mitt spinning-armband av Linda och Tvålpump och tandbortsglas från cultdesign av Elin Alexandra och Hanna.
Härom veckan när Malin var här fick jag dom svarta cultljusstakarna av henne.


Och tidigare i veckan fick jag en cult-design kruka av Niklas föräldrar med utbytbar magnetdekoration. Av mamma och pappa fick jag en skål från ittala marimekko. Och så har jag ju då fått pengar men det vet ni hur det ser ut så det är tråkigt att visa.
Och av niklasen fick jag ett par stövlar som jag ville ha.

TUSEN TACK allihopa. Allt var perfekt!
inte märks det väl att jag gillar cult?


Kommentarer
Postat av: Malinen

Åh massa Cult, KUL:D Och GRATTIS i efterskott.. skittråkigt att ja inte kunde komma, vi får ta en svängom snart du o ja:)



Fick mersmak sist ja hängde hos dig! PUSS

2009-01-20 @ 22:15:45
Postat av: Louise

Cult är snyggt och passar till allt !! :D

2009-01-22 @ 21:31:16
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0