ooooohmy

Jag kom precis hem från träningen och känner bara för att lägga mig i soffan och ligga där för resten av mitt liv. Vadå klen? Nu förstår jag inte vad ni pratar om.

Det börjar dra ihop sig mot lördag nu och jag har fetingmycket att göra alla kvällar denna veckan.

ons:
Träna och försöka börja plocka i ordning lite här hemma.
tors: Mamma och Pappa kommer ner för att fira mig. Ut och äta.
fre: Handla inför lördagen. Fortsätta iordningplockningen.
lör: Den STORA dagen. Amanda Sofie 20 år. Jag hoppas på frukost på sängen och så lovade Niklas när han började spela gitarr att han ska kunna spela en låt och sjunga till min födelsedag. Nu är dagen snart kommen och jag förväntar mig en skönsjungande pojkvän.
Ja efter det blir det väl bara till att stiga upp och börja förbereda. Myyyycket som ska göras med matlagning och hela faderöset.

Kommentarer
Postat av: Friiida ;)

Eeeeeftersom Frida inte är bjuden och inte är hemma! Måste Amanda Sofie Linné uppdatera mig om vad som händer under de stora festligheterna på Lördag! Vad jag har förstått det som så är det ingen vanlig födelsedag ;) Grattiskramar ääända från staterna! *

2009-01-14 @ 14:49:48
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0