Oasis Skandinavium 25/1 09

Så vad tyckte då jag om konserten? Jadu, hade jag inte gått in på expressens hemsida och tittat på klipp på konserten där dom lyft fram Liams röst så hade jag antagligen tyckt att det var heeeeeeelt outstanding med tanke på mina förväntningar av konserten. Men, så visade det ju sig att Liams röst kanske inte är av bästa rang, men what the, det skiter väl jag i för det hörde inte jag i går ändå. Jag tyckte konserten var kanon. När Noel sjöng var det verkligen bra om jag säger så. Sedan så är ju inte Oasis bandet som går ett steg mer än vad dom behöver. Sååå det är vad jag tycker och från och med nu ska jag sluta att läsa expertrecensioner för det stämmer ändå aldrig överens med vad jag själv tycker.



Oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0