Nyårsafton 2008

Nyårsafton var det i går då ja. Vid 7 tiden kom vi till kårehamn där det var ordnat fest. Grymt kul kväll måste jag säga alltså. Trots att vattnet försvann vid 10 tiden och sedan lade även strömmen i uttagen av vilket ledde till att vi inte längre hade någon musik. Men, allt löser sig. Dom fixade en elcentral och vips så var partajet igång igen. Det blev raketer, bubbel och sedan dans till klockan 4 med ett härligt gäng. Med en sådan nyårsafton måste bara 2009 bli ett bra år! Tack alla som förgyllde denna GRYMMA kväll!


Jag, det är ungrfär såhär jag ser ut på alla kvällens bilder. Vissa är dock ännu värre


festfixare


bordet


sedan blev det dansa dansa dansa


emelie och min stiliga man


Fler bilder kommer upp på niklas facebook.


Hoppas ni hade lika kul som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0